Sabtu, 7 November 2015

HYDRO MAX  X30


 " Enlarge your penis in Width Length , Stronger and harder erections Achieve Rock Hard 
erections any time you want ,Form a truly “muscular ” looking penis that will Impress
and Arouse you lover , More powerful oorgasms , Increased sexual stamina Achieve
more powerful thrusting ability . Last as Long as you want without drugs , Safe and natural
penis enlargement " 

Tiada cara yang lebih mudah, selamat dan berkesan untuk membesarkan dan memanjangkan zakar anda berbanding bathmate. Bathmate bukanlah seperti Pam Zakar yang lain menggunakan angin tetapi sebaliknya Bathmate menggunakan air. Ya, menggunakan air jadi ianya selamat, tidak menyakitkan dan 25X lebih berkesan dari pam zakar yang lain.

Rangkaian baru Hydromax Hydropumps memberikan pembesaran zakar ke tahap yang baru. Dengan menggunakan kuasa air (tidak udara) pam ini mewujudkan vakum yang selamat dan selesa di sekeliling zakar anda yang akan membolehkan anda untuk meningkatkan kedua-dua panjang dan juga ukur lilit zakar dalam hanya 15 minit setiap hari penggunaan, semua ini boleh dilakukan dalam privasi anda rumah ketika anda sedang mandi atau berehat di dalam bilik mandi.

Dengan memperkenalkan bahan-bahan baru telah dapat mewujudkan satu sistem penyedut getah yang unik, yang bukan sahaja lebih kuat dan lebih tahan lama tetapi juga memberi lebih fleksibel, membolehkan anda untuk membuat sedutan yang lebih besar dengan usaha yang kurang. Saiz getah dalaman juga meningkat dan bilangan convolutes dikurangkan memberikan anda banyak ruang untuk pengembangan kelebaran zakar meningkat

Perbezaan yang terdapat pada bathmate hercules dan hydromax X30 adalah kekuatan sedutan dan comfort pad. Hydromax X30 mumpunyai daya sedutan yang lebih kuat berbanding hercules dan hydropump X30 mempunyai Comfort Pad yang boleh ditanggal dan hercules comfort pad jenis kekal. Meterial Comfort Pad Hydromax X30 diperbuat daripada Silikon lembut manakala Bathmate Hercules daripada span. 


Apa yang mampu Hydromax lakukan
Hydromax X30

     -  Meningkatkan panjang zakar
     -  Meningkatkan lilitan zakar
     -  Mengoptimakan Kesihatan seksual
     -  Lebih kuat, Ereksi lebih keras
     -  Sepenuhnya Selamat untuk digunakan
     -  Hanya 15 Minit setiap sesi

PENGGUNAAN Hydromax X30

- Membantu mencapai ereksi dengan mantap dan padat
- Membantu meningkatkan saiz zakar dalam kedua-dua lilitan dan panjang
- Membantu memudahkan aliran darah yang betul di dalam zakar yang memberi manfaat kepada kesihatan zakar.
- Membantu mencapai perkembangan maksimum pada tisu erektil untuk pertumbuhan zakar luar biasa.
- Hidro zakar pam menghasilkan vakum yang lebih berkuasa daripada vakum udara konvensional.
- Menggunakan Bathmate dengan aksesori tali mandi menjadikannya mudah dan bebas tangan.
- Diperbuat daripada polikarbonat menjadikannya yang berkualiti, kukuh dan produk tahan lama.
- Gaiter dibuat dari bahan bermutu tinggi dan selamat yang membolehkan kulit keupayaan kedap maksimum berasaskan pelvik sambil menyediakan keselesaan.
- Tiada kesan sampingan apabila digunakan mengikut garis panduan keselamatan pengeluar dan rutin yang betul serta mengelakkan sebarang kecederaan.

BAGAIMANA Bathmate / Hydromax Berfungsi ?

1)    Zakar seorang lelaki dibahagikan kepada tiga saluran, iaitu dua saluran besar di atas adalah saluran erektil (Corpora Cavernosa) dan satu saluran yang lebih kecil di bahagian bawah adalah untuk memancut air mani dan membuang air kecil.

2)  Apabila terangsang secara seksual, otak anda mengeluarkan hormon yang akan menghantar isyarat supaya darah mengalir ke zakar anda. Darah akan mengisi tisu erektil (Corpora Cavernosa) , pekara inilah yang membuatkan zakar anda menjadi tegang atau keras.

3)    Apabila menggunakan Bathmate/Hydromax , air di sekeliling zakar mempunyai tekanan negatif akan mewujudkan daya sedutan sama rata kepada setiap bahagian zakar. Ini membantu untuk menarik darah yang kaya dengan oksigen ke rongga zakar dan sekaligus mengembangkannya. Dengan penggunaan bathmate dengan betul dan konsisten, ianya akan ada lebih banyak darah di alirkan ke dalam tisu lembut dalam rongga zakar. Ini membuatkan zakar untuk menjana lebih banyak sel-sel untuk mengembangkan saiz untuk memegang lebih banyak darah semasa ereksi normal. Dengan meningkatkan keupayaan tisu ini untuk mengadakan lebih banyak darah sekaligus zakar anda akan menjadi lebih besar

4)   Pertama sekali  ketebalan zakar anda akan meningkat, diikuti dengan panjang zakar anda.. Secara umumnya, selepas penggunaan 1-3 bulan, panjang akan mula meningkatkan setengah inci (1-2 cm) ke atas. Semakin konsisten anda menggunakan Bathmate/ Hydromax , lebih tebal dan lebih panjang zakar anda akan lihat secara dramatik. Saya mengesyorkan anda menggunakan Hydromax sekurang-kurangnya 15-20 minit sehari.

5)  Keputusan dapat dilihat semasa zakar sedang lembik atau tegang, manakala lelaki yang mempunyai zakar yang kecil ketika lembik akan mendapat keputusan yang paling ketara sekali. Anda akan melihat hasil dari pertama kali anda menggunakan Bathmate/Hydromax !!! . Kebiasaanya zakar akan memanjang antara 2-5cm dan ketebalan zakar sebanyak 30%-40% .

6)   Teorinya sama seperti latihan angkat  berat, jika anda pergi ke gym sekali-sekala  anda tidak akan melihat sebarang berubahan pada otot badan anda. Jika anda pergi seminggu 3-4 kali nescaya anda akan dapat melihat oto-otot pada badan anda.  

7)   Bathmate ® menggunakan prinsip fisioterapi untuk menambah saiz zakar, oleh itu ia adalah sangat selamat tidak seperti pil, alat-alat regangan dan pembedahan.Rekabentuk Bathmate/Hydromax direka oleh jurutera dan doctor yang mahir untuk memastikan ianya selamat dan selesa dipakai. Anda  tidak perlu untuk menahan kesakitan atau ketidakselesaan sepanjang sesi seperti anda menggunakan pam zakar normal atau peralatan extender.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan